форми та методи навчання у початкових класах словесні

форми та методи навчання у початкових класах словесні


Характеристика словесних методів навчання. Місце та роль." — Транскрипт: 1 Словесні, наочні та практичні методи навчання. 2 План Характеристика словесних методів навчання. Характеристика словесних методів навчання.  Скачать бесплатно презентацию на тему "Словесні, наочні та практичні методи навчання. План Характеристика словесних методів навчання. Характеристика словесних методів навчання. Місце та роль." в формате .ppt (PowerPoint).  Підготувала вчитель початкових класів Переволока В.В. Вітаємо у Школі молодого педагога початкуючих вчителів. ПЛАН 1. Класифікація уроків у початковій школі. 2. Використання інформаційно - комунікаційних технологій на різних етапах уроку.


- Усе навчання має бути спрямоване на організацію і вдосконалення мовленнєвої діяльності дітей, на оволодіння засобами творення зв'язних висловлювань в усній та писемній формах. Програма з української мови для початкових класів містить такі розділи: - навчання грамоти; - читання і розвиток мовлення; - мова, мовлення, правопис і розвиток мовлення. - Мета, особливості і структура курсу методики мови. Мета курсу МВУМ: - озброїти молодого вчителя не тільки теорією цієї науки, а й найефективнішими формами організації навчального процесу, найдоцільнішими методами і прийомами навчання молодших ш


Найбільш ранньою класифікацією є поділ методів навчання на методи роботи вчителя (розповідь, пояснення, бесіда) та методи роботи учнів (вправи, самостійна робота). Поширеною є класифікація методів навчання за джерелом отримання знань. Класифікація методів навчання за джерелом отримання знань. У відповідності з даним підходом виділяють  У початкових класах школи робота з книгою здійснюється головним чином на уроках під керівництвом вчителя, надалі школярі все більше вчаться працювати з книгою самостійно. Існує ряд прийомів самостійної роботи з друкованими джерелами: - Конспектування - короткий виклад, короткий запис змісту прочитаного.


Пояснення – словесний метод навчання, основне завдання якого – розкрити причиново-наслідкові зв’язки і закономірності у розвитку природи, людського суспільства і людського мислення. Пояснення іноді називають найскладнішим видом розповіді. Часто, особливо на уроках в початковій школі, пояснення поєднується з описом, бесідою, використанням наочності. Навчальна лекція – передбачає усний виклад навчального матеріалу, який характеризується великим об’ємом, складністю логічних побудов, сконцентрованістю розумових образів, доведень і узагальнень (часто розглядається як форма організації навчання). Ле


Методика викладання української мови в початкових класах визначає тео-ретичні аспекти навчання мови учнів 1—4 класів і рекомендує ефективні методи і прийоми вдосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів, форму-вання в них засобами мови і літератури наукового уявлення про мову як знакову систему.  Мета: дослідити процес оволодіння знання-ми і вміннями, його закономірності; визначити принципи навчання; обґрун-тувати методи; створити наукові осно-ви конструювання уроків, їх циклів. Практична. 1. Методи та прийоми навчання мови. 2. «Механізм» упровадження конкрет-них методів та прийомів у процес ви-вчення мови.


Розвивальний потенціал бесіди як методу навчання у сучасній початковій школі.  У початкових класах використовуються переважно три види розповіді: опис, художня розповідь, пояснення. Опис передбачає чітку, виразну, образну характеристику предметів, явищ, подій, їхніх ознак, властивостей тощо.  Наочні, словесні й практичні методи та прийоми навчання в основному мають використовуватися у комплексі й підпорядковуватися меті та змісту певного уроку. Тут враховуються рівень сформованих уявлень і вмінь, здібності учнів та їх життєвий досвід. Існує декілька підходів до вибору панівної групи методів


Практичні методи навчання. Ці методи передбачають різні види діяльності студентів і викладачів, а також самостійність студентів у навчанні. До них належать вправи, лабораторні і практичні роботи. Вправи.  Ці кейси складають основи бесіди класу під керівництвом викладача. Тому метод кейсів включає одночасно і особливий вид навчального матеріалу, і особливі способи використання цього матеріалу у навчальному процесі” . Безпосередня мета методу case-study – спільними зусиллями групи студентів проаналізувати ситуацію – case, яка має місце у реальному житті і розробити практичне рішення; закінчення процесу – оцінка запропонованих алгоритмів і вибір кращого в контексті поставленої проблеми.


2. Методи і прийоми навчання дітей в старшій групі дитячого садка і першому класі школи. 3. Порівняльний аналіз заняття та уроку як основних форм організації навчання у дошкільному закладі та початковій школі. 4. Наступність у педагогічних вимогах та умовах виховання дітей. Література.  У початковій школі, як і в дошкільному закладі, найпоширенішим словесним методом є розповідь. У початкових класах використовуються переважно три види розповіді: опис, художня розповідь, пояснення.  До організаційних форм навчання у початкових класах належать також навчальні екскурсії, проектна діяльність, дослідні роботи, гурткові заняття, консультації та самопідготовка у групі продовженого дня.


1.1 Дидактична сутність словесних методів навчання як педагогічна проблема.  теоретичні (аналіз психологічної та педагогічної літератури з проблеми, синтез, порівняння, систематизація, моделювання, узагальнення, класифікація) з метою встановлення сутності досліджуваної проблеми та готовності вчителів, студентів до застосування словесних методів, зокрема бесіди на уроках у початкових класах, контент-аналіз  імені Володимира Гнатюка (2006 – 2008 рр.), на засіданнях кафедри педагогіки та методики початкового навчання.  У генетичній формі учений виділяв сократичний метод, коли вчитель розкриває шлях набуття знань, і евристичний, коли учні самі відкривають знання під керівництвом учителя.


Вебінар "Організація дистанційного навчання за допомогою Google Класу" - Продолжительность: 2:34:30 Antonina Bukach 73 953 просмотра. 2:34:30. Створення інтерактивних робочих аркушів на платформі Wizer.me та Classkick - Продолжительность: 1:46:59 Всеосвіта 8 428 просмотров.  Форми та методи. - Продолжительность: 1:10:45 Всеосвіта 3 565 просмотров. Новинка!  Організація дистанційного навчання у початковій школі. Види робіт та онлайн-сервіси - Продолжительность: 1:17:52 Всеосвіта 7 093 просмотра. 1:17:52.


вчитель початкових класів. спеціаліст вищої кваліфікаційної. категорії  Інноваційні методи навчання досить швидко були визнані вчителями та управлінцями дієвим засобом впровадження нових освітніх технологій. Мета – створення вчителями початкових класів позитивного навчального середовища шляхом активізації інтелектуальних і почуттєво-емоційних ресурсів кожного учня. Реалізація такого підходу в початковій ланці освіти закладає основи демократизації сучасної школи, сприяє утвердженню діалогічного підходу до навчального спілкування, уможливлює організацію ефективної педагогічної взаємодії учасників навчально-виховного процесу.


До словесним методам навчання ставляться розповідь, лекція, розмова. Рассказ-это монологічне виклад навчального матеріалу, що застосовується для послідовного піднесення знань. Цей метод широко використовують у початкових класах при викладі описового матеріалу, у якому переважають факти, образи, події, уявлення, поняття. Провідна функція цього методу - навчальна. Супутні функції - розвиває, що виховує, спонукальна і контрольно - коррекционная.


Метод навчання - це спосіб організації учителем діяльності учнів в процесі вивчення ними певного предмету.  словесний опис образів; доповнення і зміни тексту; відгадування та складання загадок і формулювання запитань про знайомі об'єкти.  Вивчення української мови у початкових класах передбачає можливість розвивати, удосконалювати уміння і навички усного мовлення учнів, забезпечити мотивацію навчання, поглибити уявлення учнів про навколишній світ, розвивати пізнавальну активність, здійснювати патріотичне, морально - етичне, естетичне виховання.


Словесні методи навчання є дуже важливими у початковій школі. Учитель застосовує їх з метою усного викладу навчального матеріалу для створення проблемних та навчальних ситуацій, а також для активізації пізнавальної діяльності та логічного мислення молодших школярів на уроках природознавства.  Розповідь – це монологічна форма усного викладу навчального матеріалу. У початкових класах найбільш поширеними є описова розповідь, художня, розповідь з елементами бесіди, розповідь - пояснення. Під час описової розповіді дається чітка й конкретна інформація про предмети і явища природи, їхні ознаки і властивості.


10. Словесні методи навчання української мови. Розповідь – метод навчання, який передбачає оповідну, описову форми розкриття навчального матеріалу з метою спонукання учнів до створення в своїй уяві певного образу. Пояснення – метод навчання, за допомогою якого вчитель розкриває сутність певного явища, закону, процесу. 11. Словесні методи навчання української мови. Бесіда – метод навчання, який передбачає використання попереднього досвіду учнів із певної проблеми і на основі цього залучення їх за допомогою діалогу до усвідомлення нових понять або відтворення вже наявних. Види бесід: репродуктив


Об'єктом дослідження є процес навчання у початковій школі, предметом - дидактичні основи організації роботи з підручником на уроках у початковій школі. Мета дослідження - теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію організації роботи з підручником на уроках у початковій школі.  Емпіричні методи дослідження: анкетування вчителів початкових класів, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, якісний і кількісний аналізи результатів експерименту.  Словесні - розповідь, бесіда, пояснення, робота з книжкою; наочні - спостереження, ілюстрування і демонстрування; практичні - вправа, дидактична гра, лабораторна робота, практична робота.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

как русифицировать cimco edit 8

3750 приказ мо рф

складаназлучаныя сказы з супраціўнымі злучнікамі урок